Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Μόνος και όλοι σας- Σωκράτους Δαιμόνιο

Μόνος και όλοι σας
 
Αντιλαμβάνομαι
την υφή του προβλήματος,
τη ζέστη στη καρδιά σου
στα όνειρά σου έπνιξες τον πόνο
αυτή είναι η διαφυγή σου
προφανώς δεν είσαι έτοιμη...
το εγώ σε ταλανίζει...
 
Δεν έχω κάποιο πρόβλημα
η σιγουριά μου σε τρομάζει,
είναι η έκσταση Φωτιά
εκείνο που σου λείπει...
Το ξαναλέω πως οι σιωπές σου
είναι ψέμμα...
 
Η κατάσταση θολή
όλοι μου λένε φύγε...
μα η Ψυχή μου δυνατή...
κάτι μου λέει μείνε...
 
Δε θα τη κάψω την Ιδέα...
ξανά θα τη γεννήσω...απ'το μηδέν
πάλι θα κτίσω...Ψυχή παλιά
με αντοχές...
 
Υ.Γ:Αυτά που εσείς μου λέτε εμμονές
εγώ τα λέω Ζωή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.