Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Σεπτέμβριος - Έλενα Λαμπριανού


Σεπτέμβριος!
μονολογώ και πάλι απόψε κοιτάζοντας τον πανέμορφο ουρανό..
πόσο τυχερή είμαι στ ' αλήθεια !!!!
τώρα τελευταία το συνειδητοποιώ όλο και περισσότερο..
δεν είναι οτι δεν υπάρχουν προβλήματα..όχι δεν είναι αυτό..
είναι που νιώθω καλά μέσα μου..είναι που ακούω την ψυχή μου..
είναι που νιώθω την παρουσία του θεού..
ένα τρυφερό χαμόγελο σκάει γλυκά στα χείλη μου..

μαρέσει το Φθινόπωρο..
η ομ
ορφιά του φτάνει ίσα με την ψυχή..
κιτρινισμένα φύλλα σκορπισμένα παντού..
έτσι και οι αναμνήσεις της ζωής μου..
καλές κακές χαρά και πόνος..
μα όλα αυτά είμαι εγώ..
οι σκέψεις τα συναισθήματα μου..
και τα αγαπώ γιατί αγαπώ εμένα
αγαπημένο Φθινόπωρο..
και λαχταρώ να φυσήξει το αεράκι ..
για να πετάξει τα όνειρα μου και πάλι ψηλά!
λαχταρώ να περπατήσω στην βροχούλα που πέφτει ρυθμικά όπως και η ίδια η ζωή..χαρά και πόνος..θλίψη και ευτυχία..
Μονολογώ..
Φθινόπωρο της ζωής μου ..αποδοχή του τέλους μα και του ερχομού της ζωής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.