Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Ονείρου όνειρο - Α.Α. Άγγος


Είναι φορές που σκέφτομαι

αν έχω όντος ξυπνήσει

και αν αυτά που έζησα

πίσω μου έχω αφήσει.


Ονείρου μου όνειρο εσύ

μοιάζεις μ' αλήθειας ψέμα,

μέσα στα μάτια με κοιτάς

και άδειο μου αφήνεις βλέμμα.


Σκύβεις στ' αυτί και μου μιλάς.

Πόσο ωραία μυρίζεις.

Για την χαμένη μας ζωή,

κάτι μου ψιθυρίζεις.


Είναι παιχνίδια του μυαλού,

παράνοια λένε κάποιοι.

Δεν μ' ενδιαφέρει μάτια μου

αλήθεια αν είναι ή απάτη.


Να με ξυπνήσεις δεν μπορείς,

όσο κι αν προσπαθήσεις.

Νομίζω ζω πραγματικά,

μόνο στις παραισθήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.