Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Μαξ Κύων- Η νευρική διαδρομή.

-Η νευρική διαδρομή-

H άσφαλτος κινείται σπασμωδικά,
το χαλάκι του λεωφορείου αλλάζει μεγέθη,
τα μάτια μου θολώνουν,
τι να κάνουν σαράντα φωνές
και τα ηχητικά φαινόμενα του δρόμου
μπροστά στα μουρμουρίσματα
που δέχομαι από άγνωστους κόσμους και κανόνες..

Ξανακοιτώ την άσφαλτο και είναι ακίνητη,
βάζω το κεφάλι μου στο τζάμι
και το νου μου απ' την άλλη μεριά..

Η άσφαλτος κινείται πάλι σπασμωδικά,
περπατάω στραβά επάνω της
μέχρι που ακούω τη πιο καθαρή λέξη
μέσα σε όλη την ακατανοησία..
"ΣΤΑΣΗ"
..βρίσκομαι νεκρός στο κάθισμα μου,
(τι παλαβομάρα είναι τούτη)
δεν κατεβαίνω εδώ..

Μέχρι να καθαρίσουν τα μάτια μου,
(να εντοπίσω πως χαλάκι δεν υπάρχει)
ακούγεται πάλι..
"ΣΤΑΣΗ"
..βρίσκομαι ζωντανός στο κάθισμα μου,
σκέφτομαι πως είναι σωστό να κατεβώ..



Κείτομαι στην άσφαλτο
και γίνομαι ένα με αυτήν.
Προσπαθώ με ξένες ενέργειες να την μετακινήσω,
να βρω την ισορροπία του παρόντος με το παρελθόν
για να μη με βγάλουν τρελό..

Μία πιο δυνατή φωνή..
"ΤΕΡΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ"
..δεν έχει σημασία η κατεύθυνση,
πάλι στο ίδιο κάθισμα θα ησυχάζω.
Σαν φάντασμα θα επισκέπτομαι
τις αλληλεπιδράσεις του μέλλοντός μου
και θα βαστώ στα περιθώρια
ενός απρόσεχτου χάους..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.