Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

ΑΡΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΗ ΕΣΤΙΝ (ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ)- ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΙΔΗΣ

ΑΡΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΗ ΕΣΤΙΝ (ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ)

Αν με αλήθεια μαστιγώνεις το κορμί μου
όλος ο πόνος είναι πρόβα ικεσίας
ως ρόλος πρώτος που μαγεύει τη σκηνή μου
σαν μια σιωπή που βγάζει νότες προσδοκίας
γράφοντας έργο προλογώντας τη ζωή μου
μαζί με νότες κυνηγών της ευτυχίας.
Αν προτιμάς και να μιλάς στα ένστικτά μου
τροφοδοτείς και τη σωστή τους ερμηνεία
με το κλειδί που σου ζητά η κλειδαριά μου
ώστε να αγγίξεις μαγεμένη παρουσία
και να ακούς μόνο αηδόνια στα κλαριά μου
με ένα νου που ξεκλειδώνει την ουσία.
Αν έχεις πίστη και αγάπη να προσφέρεις
η πρόβα γίνεται απόλαυση μεγάλη
και για φαντάσου μια χαρά να καταφέρεις
να πάρεις ρόλο που να σούρχεται μια ζάλη
χωρίς να νιώθεις αν πονάς και υποφέρεις
αφού θα νιώσεις πως ζωντάνεψες και πάλη !
Αν έχεις φτάσει στη φωλιά των δισταγμών σου
η ερμηνεία μου εντάσεις θα κοπάσει
συγχρονισμένη με τους τόνους των παλμών σου
με ένα στίχο που κανείς δεν θα ξεχάσει
αφού στις ώρες των τριγμών και των παθών σου
ο στίχος τόλμησε αλήθεια ν’ αγκαλιάσει.

10. 8-9-1999 13σύλλαβο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.