Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Αναγνώστης Κωνσταντινίδης- Δεν Μου Ανήκει Τίποτα

Δεν Μου Ανήκει Τίποτα

 Δεν μου ανήκει τίποτα και το ξέρω
ούτε το εγώ σε μένα
ούτε το εσύ στους πρόποδες μου
καμιά λύτρωση στις άκρες μου

Η φωλιά των στεναγμών προσευχή
οι ήχοι των κυττάρων σου
ανέμη στο αγέρι απόλυτης άγνοιας
πρανές θλίψης ηλιόλουστο.

Δεν μου ανήκει η έκρηξη των φιλιών
ούτε το χρώμα τους
ήχοι ιχνών σου αναδιπλώνουν ροές
νέκταρ θεών ερυθράς αναλαμπής

Η φωλιά των αστεριών μύθου χάδι
κομμάτια ρωγμών ολίσθησης
τυλιγμένα με μουσική αναμόρφωσης
αναζωπυρώνουν ευλογίες στιγμών

Δεν μου ανήκουν τα φτερά σου Ωδή
το σύμπαν αναδιπλώνει μηνύματα
αυτό τραγουδά αστροφόρα
συμπαγές σε παλίρροιες θαυμάτων

Η φωλιά σιωπής ανατέλλει στα λάθη
αντέστρεψε χείλη σύμπαντος γλώττας
αφής αυτής, ου γαρ οίκησαν ουρανών
βροχών βροχής προμαχών των μαχών.

Δεν μου ανήκουν ανταύγειες δακρύων
συνωμοτούν ηλιοθελώς στο απόλυτο
δεν μου ανήκουν έννοιες αίσθησης
ξένο το άπειρο ταραχής ξένια η υφή της

Η φωλιά οσμής αντίληψη αινιγμάτων
αινίγματα παραισθήσεων χοροί
χοροί αινιγμάτων χώροι φιλόξενοι αφής
τέλεια αίσθηση να μη μου ανήκει τίποτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.