Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Στέλιος Χαραλαμπίδης- Με κέρδισες



Με κέρδισες

Προσπάθησα να εντάξω το μυαλό μου
στο κορμί του.
Κυνήγησα τις σκέψεις μου τόσο πολύ,
που αισθάνθηκα την αποστροφή τους για
εμένα.
Όλα όσα ήθελα παλιά χαθήκαν, ενώ μοιάζουν
στη μορφή σου ειπωμένα.
Ν’ ακολουθήσω το σωστό προσπάθησα
απελπισμένα.
Τόσα που σκέφτηκα, τελικά απογοητεύτηκα...
Θέλησα να κρύψω το εγώ μου, μπρος το
μοιραίο.
Αυτό που κάποτε θεώρησα ωραίο... Κρίμα,
γιατί εκεί όπου η νίκη σου εταυτίστηκε
με τον αχαλίνωτο μου πόθο, εγώ ο
δόλιος προσπάθησα να κρυφτώ με
μόχθο.
Με κέρδισες και μοιάζω να επιμένω. Ή
μάλλον με κέρδισες, αλλά ν’ αφήσεις το
μυαλό μου πίσω να γυρίσει περιμένω...

Στέλιος Χαραλαμπίδης

 Copyright ©

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.