Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Καλημέρα με έργο αναγνώστη. Το φιλί- Rachel Lowes

Το φιλί....

Άνυδρη φύση 
δίψας αιώνιας,
πλάγιασμα ικετευτικό
της δροσιάς των ουρανών σου
Μάτια σταγόνας
Μάτια νερού 
ολάκερο το σώμα μάτια…
Βρύσες κυλούν ανάμεσα μου
παρακλητικές 
ενός θαύματος 
υγρής πεμπτουσίας.
Στέργω φιλί…

Καθώς ανεμόπτερο χορεύει 
κρυσταλλικό σχήμα που αναπνέει 
ιδρωμένο 
Πόθο…




Γύρω μου και μέσα μου
Γυμνά κι αδυσώπητα 
Τα πέρατα των χειλιών σου…

Γητεύομαι από φως
λευκά ιερουργώ
πληθαίνω στον παφλασμό
προσμονής.
Κοίτα, 
τα μισά μου δάχτυλα 
χάθηκαν σ αυτό το μεσουράνημα.

Ένα μαύρο πουλί 
ασελγεί στο σάρκινο 
εργαστήρι της λευκής μου μαγείας
καθώς, 
έτσι,
ΕΤΣΙ
Ε Τ Σ Ι…
ΟΛΑ μου τα πληγωμένα
αιμοδοτούν…

R

1 σχόλιο:

  1. Όσα αριστουργηματικά κι αν γραφτούν για το ΦΙΛΙ
    καμία συλλαβή δεν εμπεριέχει τη ΓΕΥΣΗ της ΕΠΑΦΗΣ και του ΒΙΩΜΑΤΟΣ.....


    ΦΙΛΙ..................... ποίημα..............

    ;-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.