Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Νικόλαος Συρράκος- Στου φεγγαριού το γιόμα

Στου φεγγαριού το γιόμα

Μέσα στη νύχτα σιωπηρά στέκω και περιμένω
εκείνη που δεν πρόφτασα να μάθω τ' όνομά της
θυμάμαι όμως το βλέμμα της, λάγνο και μαγεμένο
και μια ευωδιά ερωτική, ήταν το άρωμά της

Δυό νύχτες πριν οι δρόμοι μας μπλεχτήκανε τυχαία

καθώς μονάχος βάδιζα την είδα να ζυγώνει
σάστισα και πλησίασα με βήματα βραχέα
κι ευθύς ένιωσα μέσα μου μια φλόγα να πυρώνει

Προτού βρεθούμε αντικριστά την κοίταξα στα μάτια

κι η μαύρη νύχτα γέμισε με το μελί τους χρώμα
η σκέψη μου πλανήθηκε σ' ονείρων μονοπάτια
και τότε τη συνάντησα στου φεγγαριού το γιόμα

Δεν θα σας πω πως έμοιαζε, καμιά δε βρίσκω λέξη

κρατώ μονάχα στο μυαλό μια λατρευτή εικόνα
και μια ευωδιά μεθυστική που έμελλε να τέρψει
ενός διαβάτη την ψυχή μια νύχτα του χειμώνα

Γλυκά μου χαμογέλασε κι έκανε να περάσει

μα εγώ στάθηκ' ακλόνητος, σα βράχος, μαγεμένος
προσπέρασε κοιτώντας με για λίγο πριν χαράξει
κι εγώ έμεινα να κοιτώ βουβός κι ερωτευμένος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.