Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Χάντρες (τετράστιχα) - Αντώνης Θ. Παπαδόπουλος

  Ι. ΓΥΝΑΙΚΑ

Εγώ χαζά να την κοιτώ και να ρωτώ πώς γίνεται
αυτή να στροβιλίζεται τριγύρω μου κι εμπρός μου,
αφού την ίδια τη στιγμή τη νιώθω να ξεχύνεται
και σαν ποτάμι ορμητικό να πλημμυράει εντός μου.

ΙΙ. ΒΑΤΟΣ ΦΛΕΓΟΜΕΝΗ

΄Οσο τα χρόνια να περνούν κι όλα γοργά ν' αλλάζουν,
σ' όσα περάσανε ο νους γυρίζει πιο συχνά.
Φλόγες που τάχα σβήσανε μέσα μου καταυγάζουν,
χωρίς να δω τις στάχτες τους να πέφτουν πουθενά

ΙΙΙ. ΕΞΗΓΗΣΗ

Δεν κλαίει για το πως περνά
και τη στυφή ζωή του
κλαίει γι' αυτά που ένιωσε
και θα χαθούν μαζί του.

ΙV. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Σπατάλησε τα χρόνια του, άδειασε την καρδιά του
σε μάχες μ' ασφαιρα πυρά και τώρα απορεί
που τίποτα δεν του 'μεινε ν' αξίζει στη σοδειά του.
Στο χάδι του ήλιου αναζητά να βρει τη θαλπωρή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.