Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Η Επανάσταση ενός Άνδρα που μάχεται - Hamed Bahri

Λίκνισμα του καπνού σπάει τη Μοναξιά μου
Γέμισε το άδειο μου δωμάτιο, την άδεια μου Ζωή
προσπάθησε να μου δώσεις Αγάπη και Ευτυχία
αλλά είναι μόνο λίκνισμα καπνού,άδειο…
Λευκό το χρώμα της Ελπίδας..

Να φύγω να ελευθερωθώ θέλω,μα το δωμάτιο εδώ..
Αυτό το δωμάτιο και αυτό το Συναίσθημα ή Τρέλα είναι;
Και είμαι ακόμα εδώ,σε αυτό το δωμάτιο,με το τσιγάρο μου
να ζωγραφίζω κάστρα σαν άστεγος…

Έτσι και αλλιώς είμαι χρόνιος καπνιστής και Ονειροπόλος.
Προσπάθησε να ξεφύγεις από την αδυναμία μου
να αγαπήσεις, να σε αγαπήσουν αλλά είναι μια ανοησία
καλύτερο από τα Λικνίσματα του καπνού μου
που εξαπάτησαν την Ελπίδα και την Ευτυχία μου.


Εσύ,γυναίκα είσαι το φάρμακο μου ο Δρόμος μου,
Ίσως το δωμάτιό μου είναι πιο Φωτεινό,

Χωρίς….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.