Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Σατιρικά Νικόλαου Γιαννακόπουλου (3 όμορφα ποιήματα)

Τα Φάσκελα

Ζω σε κράτος αναπήρων, παραπληγικών και άλλων,
οδηγών ταξί τυφλών και χιλιάδων κωφαλάλων
που επίδομα λαμβάνουν και γιατρού σφραγίδα έχουν,
που τους βλέπεις σε αγώνες Μαραθώνιου να τρέχουν.

Ζω σε κράτος πεθαμένων που εισπράττουν τις συντάξεις
που αν θες να τους μιλήσεις πρέπει και να τους ξεθάψεις,
ζω σε κράτος επιόρκων που δεν χάνουμε τις θέσεις
αλλά μόνο τιμωρούνται με ωραίες μεταθέσεις.

Ζω σε κράτος που'χει τώρα ένα αλαλουμ γκουβέρνο,
που με μέτρα μας τρελαίνει που'ναι όλο "σου τα παίρνω"
που μας λιώνει με μανία μέσα εις τις συμπληγάδες
και αφήνει ελευθέρους όλους τους φοροφυγάδες.

Ζω λοιπόν σε ένα κράτος που'ναι ξέφραγο αμπέλι,
σ'ένα κράτος που κανένας να πληρώσει πια δεν θέλει
κι'έτσι θα αποφασίσω, φόρους πια να μην πληρώσω
κι' υπερήφανα το κράτος και εγώ θα φασκελώσω.


===================================

 
 
ΕΦΕΔΡΕΙΑ

Είμαι κι'εγώ επίορκος, κλέφτης με άλλα λόγια
όπως πολλοί απ'τους ταγούς και τ'άλλα τα λαμόγια
έτσι θα κάνω αίτηση αμέσως στο γκουβέρνο
από αυτά που έπαιρνα μισά μόνο να παίρνω.

Στην εφεδρεία δηλαδή ζητάω να με βάλλει
τσάμπα να παίρνω χρήματα ραχάτι να'μαι πάλι
να είμαι στ'απυρόβλητο, δεκάρα να μη δίνω
κι'αυτά που έξυνα παλιά και πάλι να τα ξύνω.

Είμαι κι'εγώ επίορκος μ'απόφαση και βούλα
γι'αυτό στην εφεδρεία έχω προτεραιότητα 
και όσα έφαγα παλιά και τα'κλεψα στη ζούλα
προσθέτουν εις τον βίο μου μια καλή ποιότητα.

Κι'όσο για τους υπόλοιπους τους Έλληνες λεχρίτες
συνταξιούχους, μισθωτούς κ'ιδιωτικούς κοπρίτες
νέους και γέρους που λεφτά δεν έχουν για να φάνε
ας ήταν κλέφτες και αυτοί ωραία να περνάνε.

==================================

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΕΝΟΣ ΓΟΝΙΟΥ


Ο δόλιος το παιδάκι μου ήθελα να βολέψω
να γίνει όμως νόμιμα και όχι παρανόμως
καθώς υπήρξα τίμιος και δεν μπορώ να κλέψω
έτσι λοιπόν εφρόντισα ν'εφαρμοσθεί ο νόμος.

Γιατί διαμαρτύρονται λοιπόν δεν το γνωρίζω
οσάν γονιός το τέκνο μου εγώ υποστηρίζω
και θλίβομαι βαθύτατα που όλοι με υβρίζουν
κι'αυτοί που δεν με ψήφισαν κι'αυτοί που με ψηφίζουν.

Θα κάνουν λέει διάβημα για να παραιτηθώ
και έχω αναστατωθεί και πάω να τρελαθώ
τόσο αγνώμονες λοιπόν είναι οι ψηφοφόροι
ή μήπως τους τρελάνανε οι υψηλοί οι φόροι;

Από την άλλη σκέπτομαι "άσε τους να φωνάζουν"
σε λίγο θα ξεχάσουνε και το συμβάν ετούτο
όταν Σεπτέμβριος θα'ρθεί και θα αναστενάζουν
και θα τους βγάλ'η Τρόϊκα κάποιο καινούργιο φρούτο.

Εγώ λοιπόν το τέκνο μου θα'χω καλά βολέψει
κι'αυτούς που τώρα βρίζουνε τους αγανακτισμένους
ένας καινούργιος πανικός θα έχει κυριέψει
κι'εγώ θα έχ'όλους αυτούς για τα καλά χεσμένους.

1 σχόλιο:

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.