Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Είμ' αετός - Μαρούλλα Πανάγου (έργα αναγνωστών)


Τα σύνορά μου ο ουρανός
ψηλότερα σκοπεύω
Κι είμαι στο πνεύμα μου αετός
κι από ψηλ' αγναντεύω.

Μα μια ζωή κι αν κυνηγώ
κι όσο ψηλά κι αν φτάσω
πιο πάνω θέλω ν 'ανεβώ
τ' αστέρια ν' αγκαλιάσω.

Κι ανάμεσά τους να σε βρώ
αστέρι της καρδιάς μου ,
στον δρόμο το μοναχικό
ταίρι στα όνειρά μου.

Μοναχικός παράδεισος
με ποιόν να τον γιορτάσω;
Είν η καρδιά μου άβυσσος
και πως να την δαμάσω;

Κι αν φτάνω ύψος στ' ουρανού,
που να σε βρώ αστέρι ;
Η απάντηση τ 'αυγερινού
στην γη 'σαι περιστέρι .

'Άθελα περιστέρι μου
το ξέρω σε τρομάζω
μα δεν είναι στο χέρι μου
στην γη για να κουρνιάζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.