Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ΜΑΤΙΝΑ ΕΥΘΥΜΙΟΥ- ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ

ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ
 
 
  ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ
  ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ,
  ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ!!!
  ΠΩΣ ΠΟΝΟΥΣΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
  ΠΩΣ ΠΕΘΑΙΝΑ
  ΠΡΙΝ ΖΗΣΩ,
  ΠΩΣ ΚΟΒΟΤΑΝ Η ΑΝΑΣΑ ΜΟΥ
  ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ
  ΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ?
  ΠΩΣ ΠΟΝΩ?
  ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΛΕΓΑ?
  ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ?
  ΟΤΑΝ ΑΝΕΛΕΗΤΑ Η ΖΩΗ
  ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ
  ΜΟΥ ΧΑΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ
  ΘΛΙΒΕΡΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ?
 
  ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ?
  ΠΩΣ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ
  ΘΑ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΧΘΕΣ?
  ΤΟ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
  ΚΑΙ ΛΕΣ:
  ΠΟΤΕ ΠΕΡΑΣΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΠ'ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ?
  ΠΟΙΟ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ,
  ΠΟΙΟ ΑΥΡΙΟ ΛΑΧΑΤΑΡΗΣΑ
  ΚΑΙ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ
  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΠΛΗΓΕΣ?
 
  ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ
  ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ
  ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ................?
 
  ΜΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΩΠΑΙΝΩ.

1 σχόλιο:

  1. ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ[ΜΑΤΙΝΑ ΕΥΘΥΜΙΟΥ] ΜΕΤΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.