Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ουτοπία - Word Chimes



Ένα ταξίδι μακρινό
Σε χώρα ουτοπία
Σε τόπο διαφορετικό
Γεμάτο φαντασία
 
Εκεί εγώ είμαι μικρή
Όπως και όλοι οι άλλοι
Και η φύση μοιάζει μαγική 
Σαν γίγαντας μεγάλη
 
Τα δέντρα πιάνονται αγκαλιά
Τα σύννεφα έχουν χρώμα
Και τα ποτάμια τραγουδούν
Σαν ρέουνε το γιόμα
 
Ο ήλιος μου χαμογελά
Λάμπει η ματιά μου
Και στης βροχής το άγγιγμα
Ξεπλένω τα μυαλά μου
 
Στα αυτιά μου ψιθυρίζουνε
Πουλιά και ο αέρας
Σαν πέσει η νύχτα με κερνά
λόγια παρήγορα, για να νικώ το "τέρας"
 
Και σαν μυρίσω τους ανθούς
Και το γλυκό το χώμα
Θα'ναι το μέρος που θα πω
Εδώ! Εδώ να μείνω λίγο ακόμα!




Πηγή: http://wchimes.blogspot.gr/2012_10_01_archive.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.