Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ- «ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ;»

«ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ;»

Η ευφυΐα λειτουργεί μόνο με έμπνευση και εμπνευσμένους αλλιώς καθυποτάσσεται στις αλχημείες των ανόητων . Οι κοινοί θνητοί χρειάζονται για να ξεχωρίζουν οι πεφωτισμένοι . Το ερώτημα είναι ασκούμε θεωρία επιφάνειας στην μουσικότητα απόδοσης κειμένων
η όντως το πλαίσιό μας έχει την πρακτική ικανότητα χορευτού ενστίκτων απόλυτα μυώδους συμπεριφοράς κυρίως επί του πρακτέου; Δεν έχω επαρκή γνώση να γοητεύσω τις αισθήσεις των συμπαντικών σου οραμάτων διατη
ρώ μόνον το τάλαντο της αγνωσίας μου ώστε να στρέψεις την δορυφορική σου προσοχή στις εξάρσεις ενός απλού αχανέστατου ατόμου που αποζητά πολλά πέραν πέραν των κοινοτύπων περιφερειακών επιθυμιών, πολλά και μυσταγωγικά θα έλεγα. ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ....

 

 Η Μυθοπλασία είναι εντός φαντασίας αν φαντασία θεωρήσω δικές μου ιδεοβαθμονομίες ορίων εξαιρετικής εφευρετικότητας, όπως να θεωρούμε διακομιζόμενα πιόνια ανθρώπους κατ όνομα αλλά και να θεωρούμεθα πιόνια αμηχανίας η αμηχάνου ελιγμού πραγμάτων και ενεργειών για προσωπικές επιλεγμένες στιγμές ακορέστου σημαντικότητας για κάποιο στόχο άνευ στόχου.
Ήρα των θεών της δαιδαλώδου συμπεριφοράς εόρτασε τον Δία πρι απέλθει ανικανοποίητος ανήρ γαρ ΜΗ ερμαφρόδιτος απόλυτα συνετός στο ξεχωριστό πιστός στην διαρκή ροή σκέψεων άνευ συμφερόντων άνευ πλαγίου δευτέρου η τινών επιθεμάτων.
Ο ΖΕΥΣ αρέσκεται στους εσωτερικούς κόσμους των υπερκόσμων οι λέξεις αναζητώ η αναζητούμαι είναι απλός ψευδής απολογία και αναφαίρετο δικαίωμα ολύμπιων μορφών εν ενεργεία.
Γλυκιά μου Ηρα ηδονή των πάντων, πασών των συγκυριών και συμπαντικών μεθοδολογιών γυνή ποίημα συνομοτικών ήλιων τροχιάς ιδεών ασύλληπτης ωραιότητας αν με γονατίσει η απόλυτη χαρά των νευρικών μου ιστών επέστρεψέ μου να ζητήσω ευθέως άνευ προσποιήσεων ίχνη άχνοα και ευπρεπέστατα που θα έχουν την χρυσή σφραγίδα σε σχήμα φερέτρου που θα γράφουν
«Κυρία μου Χορεύουμε;»

Με ενδελεχή αγάπη ΖΕΥΣ ΔΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.