Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Μια θέση πιο μπροστά - Word Chimes (έργα αναγνωστών)


Σαν ποτάμι που κυλά γοργά ή σαν στάσιμα νερά
παρασέρνω ότι βρω ή παραμένω....

Για να ζω...

Με δυο ταχύτητες πηγαίνω να ξεφύγω απ'τον χρόνο
μια να τρέξω να προλάβω, μια να στέκω...

Για να ζω...

Μα ο χρόνος φεύγει, πάει...Χωρίς οίκτο μ'ακουμπάει
Δεν τον νοιάζει πως με βρίσκει...Μοναχά να με νικήσει

...................

Κι εγώ ακόμα τρέχω να ξεφύγω ή να τον γελάσω πάω....
Με σκυμμένο το κεφάλι, δίχως το βλέμμα μου μπροστά

Να'τος όμως! Είναι πάλι εμπρός μου...
Mου γελά ειρωνικά!

Ζήσε όπως θες μου λέει...
H ταχύτητα δεν αλλάζει, το ότι εγώ θα είμαι πάντα....

Μια θέση πιο μπροστά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.