Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

"ΤΡΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ "




1.
ΣΑΠΦΩ 


Άλλοι τους καβαλάρηδες κι άλλοι τους στρατιώτες
κι άλλοι τους ναύτες θεωρούν το πιο ωραίο πράγμα
σ'αυτή τη μαύρη γη,μα γω θαρρώ εκείνο
που ο καθένας πιο πολύ λατρέυει....


2.
 Καλότυχος εκείνος που κοντά σου κάθεται
και γλυκά όταν μιλάς
σ'ακούει,καί τ' απαλό χαμόγελό σου
χαίρεται,πού με κάνει να σπαράζει
βαθιά μέσα στα στήθια μου η καρδιά.
Γιατί και μια στιγμή μονάχα όταν σε ιδώ
φωνή πια δε μου μένει,μήτε γλώσσα,
και μια φωτιά ξεχύνεται στα μάγουλά μου.
Θολά τα μάτια ,τίποτα δε βλέπουν,
μήτε τ'αυτιά μου ακούν ,τρέχει ο ιδρώτας
απάνω μου και μια τρεμούλα με κυριεύει.
Πιο πράσινος κι απ'το χορτάρι γίνομαι
κι άλλο δε θέλω πάρεξ να πεθάνω.



3. Μελέαγρος


Νύχτα ιερή , και λυχνάρι,άλλον κανένα
μάρτυρα δε διαλάξαμε κι οι δυό μας
στους όρκους μας,παρά εσάς μονάχα
εκείνος μου ορκίστηκε να μ΄αγαπάει,
κι εγώ ποτέ να μην τον παρατήσω .
Μάρτυρες ήσασταν και οι δυό,μα τώρα εκείνος
λέει πως τους όρκους μας τους πήρε το ποτάμι,
κι εσύ,λυχνάρι μου,σε άλλες αγκαλιές τον βλέπεις.













ΠΗΓΗ\\ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΡΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ -ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΝΤΙΝΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ,ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΠΙΛΙΕΤΟ ,ΠΑΙΑΝΙΑ 2005

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.