Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Τα του έρωτος - Μάνος Τσεμπερλής




Τα του έρωτος τα σκιρτήματα
Ήσαν της μοίρας μου τα πιο πικρά σημάδια.
Και αχ εκείνο το όνειρο, το φτωχό
Για πατοντινή αγάπη πόσο ψευδές και αυτό!
Μέσα στη τόση μοναξιά της βάφτισης, της γέννησης
Ένας φάρος να φέγγουν οι έρωτες
Με τα λιόδεντρα και τις ανεμώνες να ξαποσταίνουν
Καρτερώντας νωχελικά της καρδιάς μας το σημάδι.
Μα τα χρόνια αίωνας.
κανείς να ρωτήσει πόσο κρατά η αιωνιότητα
Μόνο ο χρόνος ο διδάσκαλος
Να προφέρει δειλά και τρυφερά
Την παροδικότητα της στιγμής.

Γιατί αγάπη μου τι είμαστε,
Παρά ένα μικρό σύννεφο μέσα στο χάος της ύπαρξης.
Γιατί αγάπη μου τι είμαστε,
Αν όχι στιγμές χαμένες στου χρόνου το βάθος.
Γιατί αγάπη μου τι είμαστε,
Παρά το τίποτα ενός ονείρου.

Εμείς οι παράνομοι εραστές,
που ζήσαμε τόσα πολλά
εμείς που γευτήκαμε το νέκταρ των σπινθηροβόλωνματιών μας,
που ταξιδέψαμε στο αρχιπέλαγος των αισθήσεων.

Αγάπη μου σε καλώ
εγώ ο καταφρονημένος σου εραστής,
στο αδιέξοδο πάθος μας
να με συντροφεύσεις για μια ακόμη φορά
πριν τη στερνή στιγμή του ονείρου,
πριν οι ανάσες μας ταξιδέψουν για άλλα σύμπαντα.
Αγάπη μου σε καλώ
εκεί που σου κράτησα το χέρι
πριν οι ρόζοι του τέλους σχηματιστούν στα χέρια μας.

Αγάπη μου σε καλώ
πες μου το όνομα σου
σαν να γνωριζόμαστε για πρώτη φορά,
γιατί αν με θράσος θέλουμε
έστω και για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου
να πιστέψουμε
πως ετούτος ο έρωτας είναι παντοτινός, αιώνιος
σύμβολο για απογόνους που δε θα γνωρίσουμε΄
πρέπει να τον ζούμε κάθε μέρα από την αρχή

Έλα δώσ' μου το χέρι σου,
μαζί να τρυπήσουμε σαν αστραπή
σαν το άπιαστο βέλος τον φόβο.
Έλα δώσ' μου το χέρι σου
τάραξε το μέλλον
όπως συντάραξες το κάθε κύτταρο
ενός ανθρώπου που δεν υπήρξε έξω από εσένα.

Τα του έρωτος τα σκιρτήματα
Ήσαν της μοίρας μου τα πιο πικρά σημάδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.