Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ- Niki Tag

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ

Η φαντασία .. έδωσε “χώρο “ στην πραγματικότητα
και στην θάλασσα ένα βράδυ.. πέσαν όλα τ’αστέρια τ’ουρανού..
όλα για μία και μόνο ευχή…
πώς να μην πραγματοποιηθεί .. ;

H θάλασσα φούσκωσε σαν να γεννούσε έναν Θεό
και ένα ελαφρύ αεράκι άρχισε να μιλάει
επάνω στα κορμιά μας…
Ο διάλογος βαρύς και επιβλητικός
Ερχόταν κάποιος … ο δικός μου ο Θεός.

Τα βότσαλα στην άμμο έστησαν χορό,
το φεγγάρι γελούσε σ’ένα τρελό ρυθμό
καθώς κοιτούσε με ναρκισσισμό το νερό.
Τα δέντρα έγερναν το ένα πάνω στ’άλλο
και σιγοψιθύριζαν ένα μυστικό.
Προσπαθούσα να πιάσω ένα κλαδί..
να το ακούσω κι εγώ..
Μιλούσαν άραγε..όλοι .. για τον δικό μου τον Θεό .. ;


Ξάπλωσα στην άμμο.. την άγγιξα μήπως μάθω κάτι κι εγώ ..
Όλοι όμως το κρατούσαν επτασφράγιστο το μυστικό…
Τι ήταν άραγε αυτό.. που το φυλούσαν σαν χρυσό.. ;

Ξάφνου.. ένας θόρυβος ..εκκωφαντικός..
Ξύπνησα τρομαγμένος, ιδρωμένος και θολός..
Έψαξα γύρω μου … ένιωθα μισός…
Όμως δίπλα μου ήταν ο δικός μου ο Θεός..
Κι όλα πια είχαν μαρτυρήσει το δικό μου μυστικό……

Σσσσσς ..!!!! όχι ..!! Εγώ ..δεν μαρτυρώ !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.