Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Που είσαι Ελλάδα μου; - Αγαθή Αγγελάκη

Ήρθε το τέλος ή το τέλος του τέλους και η αρχή της αρχής;
Πολιορκούμαι καθημερινά από ειδήσεις που μεμονωμένα με οδηγούν εύστοχα τόσο στην μια όσο και στην άλλη άποψη.
Και να ΄μαι στη μέση.
Βομβαρδισμένη από παντού,τόσο αισιόδοξη όσο και απαισιόδοξη.Με αποσυντονίζουν οι τίτλοι των ειδήσεων,οι δηλώσεις των πολιτικών,οι εικόνες φρίκης της Αθήνας,οι εικόνες μιας Ελλάδας που χαμογελά κάτω από το φως του ήλου...
Τη μια, φορώ την εθνική μου ενδυμασία κουρελιασμένη και κουκκίδα δακρυσμένη γίνομαι στον πλανήτη.Μα την άλλη ,την φοράω και λάμπω τόσο που όλη την υδρόγειο θαμπώνω με την ομορφιά μου.
Στριφογυρίζω ανήμπορη,ψάχνοντας την αλήθεια να βρω για να κρατηθώ.Ποιά είναι η Ελλάδα μου;Είναι αυτή των 400 ευρώ,των πεινασμένων,των άστεγων,των φτωχών;Ή είναι αυτή που είναι το κέντρο του κόσμου,με τον αμύθητο πλούτο στο υπέδαφός της που μου κλείνει συνωμοτικά το μάτι και μου λέει να μην φοβάμαι;
Ποιά είναι η Ελλάδα μου;
Που είναι η Ελλάδα μου;
Την βλέπω να πρωταγωνιστεί παντού στον κόσμο ως πρωτοσέλιδο,το όνομά της ακούω καθημερινά σ΄όλες τις γλώσσες,η εικόνα της ξεπροβάλλει μπροστά μου παντού,μα... παρ΄όλα αυτά την ψάχνω και δεν την βρίσκω.
Χρόνια ολόκληρα την έβλεπα να καθρεφτίζεται στα μάτια των Ελλήνων με σεμνότητα και αξιοπρέπεια ,άκουγα να χτυπά η καρδιά της μέσα στην δικιά μουταπεινά μα περήφανα,μα τώρα την ψάχνω και δεν την βρίσκω.
Η Ελλάδα που φιγουράρει παντού δεν είναι η δική μου Ελλάδα.
Είναι η Ελλάδα των φλύαρων που αυθαίρετα οικειοποιήθηκε ο καθένας ένα κομμάτι της και το έντυσε με τις θεωρίες του ή το ξεγύμνωσε με τις αποκαλύψεις του.
Η Ελλάδα η δική μου κοιμάται...
Κι εγώ την ψάχνω για να την ξυπνήσω...
Απέναντί της να σταθώ και να την ρωτήσω αν μπορώ να κοιμηθώ μετά από τόσες νύχτες αγρύπνιας...Αν την σημαία της φορώντας ως ένδυμα ,ορθώνοντας το ανάστημά μου μπορώ να την σώσω...
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ;
ΞΥΠΝΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.