Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Αγαθή Αγγελάκη- BENJAMIN BUTTON !

BENJAMIN BUTTON !

Γεννήθηκα γεράκος
αντίστροφα την ζωή μου άρχισα
ποιός Θεός το ρολόι της ζωής μου
τόσο αβίαστα κατέστρεψε;

Μέσα από τα ρυτIδιασμένα μάτια μου
ξεδιπλώθηκε η ζωή μπροστά μου
μέσα από τα βρεφικά μου μάτια
την αποχαιρέτησα γελώντας της.

Έζησα μια μοναδική ζωή
αξιοπερίεργος για πάντα υπήρξα εγώ
για να ανακαλύψετε όλοι εσείς
του σύμπαντος την ουσία στο λεπτό.

ΑΓΑΠΗ-ΑΓΑΠΗ-ΑΓΑΠΗ
είναι το μυστικό ,είναι η ουσία
όπως και να ζήσεις,όσο και να ζήσεις
αν δεν ζήσεις μια αγάπη μεγάλη
δεν αξίζει το ταξίδι της ζωής να αρχίσεις.

Μην θρηνείτε,μην πονάτε
τα πάντα ανατρέπονται στο λεπτό
ζήστε τα πάντα ότι σας δοθεί
την πόρτα στην αγάπη
κρατείστε ανοιχτή.

Αυτή θα σας κρατήσει το χέρι
όταν φύγετε από αυτή τη ζωή.

Benjamin.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.