Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Αγάπη - Αγαθή Αγγελάκη

 
Θυμάμαι πως όταν στην είσοδο μου ζήτησε το όνομά μου, συστήθηκα ως…
¨Δεν είμαι εγώ¨ γελώντας!
Στη συνέχεια όμως άλλαξα 1000 ονόματα : 
¨Ποια είμαι;¨
¨Γιατί σ΄εμένα;¨
¨Μαμά πεθαίνω¨
¨Είμαι κρίμα¨
¨Μισώ το χώμα¨
¨Σύμπαν βοήθεια!¨
¨Μην με λυπάστε¨
¨Κλάψτε για μένα¨
¨Με λένε περούκα¨
¨Είμαι εγώ¨
¨Α Γ Α Π Η ¨.
Σ΄αυτό το όνομα κατέληξα , αυτό θα ήταν το όνομά μου για την υπόλοιπη ζωή μου , είτε αυτή θα ήταν ώρες είτε χρόνια. Αυτό είμαι ,σ ΄αυτό μεταμορφωνόμουν σταδιακά σ΄ όλη μου την ζωή , για να γίνω τελικά η πεμπτουσία της αγάπης , η Αγάπη προσωποποιημένη , με νονά εμένα και κολυμπήθρα τον καρκινόκοσμό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.