Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Στάλες ομορφιάς- Word Chimes



Μα τι είναι ομορφιά;

Είναι η σκέψη στο μυαλό μου που ανθίζει
Είναι η συντροφιά που το πλευρό μου αγγίζει

Το γέλιο στην άκρη των χειλιών μου
Το δάκρυ στην κόγχη των ματιών μου

Είναι ο αέρας που πασχίζει να με πιάσει
Είν'το νερό που λαχταρώ να με ξεδιψάσει...



Τα βήματα που κάνω ένα ένα
Τα λόγια που αναβλύζουν σαν το αίμα

Είναι τα όνειρα που προορισμό δεν έχουν
Είναι οι φοβίες που πάντα με κατέχουν

Το παιδί που τίποτα δεν γνωρίζει
Η ζωή που όλους αφοπλίζει

Μα τι είναι ομορφιά;

Είναι όλα αυτά που με τα χέρια μου θα αγγίξω
Είναι τις πόρτες της ψυχή μου που θα ανοίξω...

Word Chimes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.