Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Μαξ Κύων... (έργα αναγνωστών)


Ένας Κόσμος Ζωντανός

Στο κόσμο τούτο καλό θέλω να φέρω,
μα λεν τα μάτια μου διαφέρουν.
Στη πλάτη μου βαστάω αμαρτίες,
ψέμματα, ίσως και κοροϊδίες.
Δεν είμαι άξιος για καλοσύνες
κι ούτε για παραπάνω προσδοκίες.

Παρ' όλα αυτά στην άβυσσο μετρούσα αποστάσεις,
σημεία δεν άφησα για να διακριθώ.
Καθρέφτη έκανα το πάτο μου
ώστε όσο ψηλά κι αν ανέβαινα
να με ‘βλεπα πάντα χάμω.
Είθε το χάσμα να μην είναι σταθερό...


Το τέλος το 'χω δει πολλές φορές,
τόσες που θα 'λεγα το 'χω βαρεθεί.
Μυρίζω ήδη τον ευδαιμονισμό,
γι' αυτό είπα να παίξω με τις ερμηνείες
και να αφεθώ σε μια παλιά μου λογική.
Αυτή που μόνο τη πίστη μου χωρεί.

1 σχόλιο:

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.