Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Αγαθή Αγγελάκη- ΑΝΤΑΡΤΙΣΣΑ ΨΥΧΗ ΜΟΥ…

ΑΝΤΑΡΤΙΣΣΑ ΨΥΧΗ ΜΟΥ…

Αντάρτισσα ψυχή μου
απειλείς την ζωή μου
σηκώνεις μπαιράκι
σα μικρό παιδάκι…

Και ξενυχτάς και πίνεις
και παίρνεις μα δεν δίνεις
κουράστηκες λες εσύ
δεν θες πια ζωή μισή.

Ψάχνεις να αγαπηθείς
ψάχνεις και να κρατηθείς,
ψάχνεις καινούργια στεριά
να μην μοιάζει με καμμιά.

Τις ξέρες κάνεις νησιά
τις σπίθες βλέπεις φωτιά,
το ψέμα κάνεις αλήθεια
για να μην πεις βοήθεια.

Αντάρτισσα ψυχή μου
σε κουβαλώ μαζί μου
κι εσύ με οδηγείς
σε μια κόλαση της γης.

Θα ναι γέλιο ή λυγμός
ο διάβολος ή ο Θεός
πρόσεχε ψυχή μου που πας
μονόδρομος πια για μας…

Αντάρτισσα ψυχή μου
σκοτώνω την ζωή μου
δείξε ότι δεν είδα
είμαι χωρίς πυξίδα…

Διώχνω ότι αγαπώ
στον Καιάδα το πετώ
τρελάθηκα ψυχή μου
σώσε μου την ζωή μου,
πριν να ναι πολύ αργά
πριν χαθώ στο πουθενά…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.