Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ- ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ του Πλούτου

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ του Πλούτου

Δεν είμαι το αφρόψαρο μιας θάλασσας μικρής
δεν είμαι κύτος οκνηρό που βρίσκεται βαθιά
ούτε πιράνχα άγριο στο κέντρο της στιγμής
μηδέ κολιός περίλυπος που κολυμπά ρηχά.

Είμαι της λίμνης ιδεών χταπόδι πολυπλόκαμο
παράξενο στην όψη του με μάτια μοχθηρά
έχει η λίμνη σύντροφο παιδάκι χιλιοπλόκαμο
και όταν κίνδυνος βρεθεί παλεύω σθεναρά

Η λίμνη είναι σύμβολο μιας γνώσης ατελείωτης
και στα γλυκά της τα νερά είναι γλυκιά η γέννα
έχει σελίδες ο ψαράς μιας κρίσης αναλλοίωτης
που όταν φτάνει στα βαθιά αγκομαχά η πένα

Καθώς ψαρεύει ο ψαράς πλούτο από τη λίμνη
σελίδες ξεφυλλίζονται στης γνώσης τα κιτάπια
η πετονιά μπερδεύεται σε πλώρη και σε πρύμνη
κάτι την έφερε βαθιά στης σκέψης τα παλάτια

Έχει την πείρα ο ψαράς στη ξαφνική τη μπόρα
να προσπαθήσει μόνος του τέχνη να ξεδιπλώνει
έτσι ξαναμαζεύονται στα δίχτυα του τα δώρα
άμα ο νους του σκέφτεται κι’ αναποδιές μπαλώνει

Είμαι χταπόδι των λιμνών που ο ψαράς δεν πιάνει
έχω πλοκάμι δυνατό που ξέρει ν’ «αγκαλιάζει»
μόνο λιγάκι ο ψαράς το μέγεθός μου φτάνει
βάζοντας άγκιστρο σκληρό και δόλωμα αλλάζει.

Έχει την γνώση ο ψαράς και εγώ έχω το νου μου
οι δυο διαβάζουμε πολύ τα μυστικά της πρύμνης
έχει την Πείρα ο Ψαράς εγώ του εαυτού μου
το μυστικό του πλούτου μας κατάβαθα της λίμνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.