Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Το παιδί μέσα μου - Niki Tag (έργα αναγνωστών)


Διάλεξα μια ηλικία και έμεινα εκεί...

Μη με ρωτήσετε πόσο.. ένα νούμερο είναι εξάλλου..τίποτα λιγότερο ..τίποτα περισσότερο..
...
Η ηλικία είναι η ψυχή, λένε ..και νομίζω πως αυτό διάλεξα ..

Να ακολουθώ την ψυχή μου κι όχι τα χρόνια μου..

Όσο περνούσαν τα χρόνια, δεν προχωρούσα μπροστά .. έκοβα ταχύτητα ! ..Χαλασμένο "αμάξι" ; Όχι..φοβισμένο ίσως..


Ένας φόβος να μην χάσω την αισιοδοξία μου για την ζωή .. το γέλιο και την χαρά που πάντα με χαρακτήριζαν..

Ένας φόβος να μην χάσω την αγνότητά μου ! Όσο κι αν προσπαθούν να μου "φυτέψουν" στο μυαλό καταιγίδες και τέρατα..
εγώ επιμένω ... ΠΑΙΔΙ !!

Ένα παιδί που τον κάκτο τον βλέπει τριαντάφυλλο και τα αγκάθια τους προέκταση της φυσικής ομορφιάς τους.

Ένα παιδί που όταν βρέχει, τρέχει κάτω απο την βροχή..να μουσκέψει το πρόσωπό του.. να το πλύνει απο τις στεναχώριες
των ενηλίκων... απο την "μουντζούρα" της θλίψης τους και να γελάσει και πάλι .. να ξεκαρδιστεί στα γέλια, να το ακούσουν
οι άνθρωποι ...τα ζώα..τα πουλιά .. η πλάση όλη ..να ξυπνήσουν απο τον θόρυβο αυτό ..

Ίσως έτσι.. το ξημέρωμα κάθε μέρα να έρχεται πιο γρήγορα..τόσο απλά ..απο τον αντίλαλο της φωνής του..!

Είμαι ενα μεγάλο παιδί και έτσι θέλω να μείνω..
Ένας μικρός ενήλικας και έτσι θέλω να νιώθω ..

Διάλεξα ένα τρένο και μπήκα στο τελευταίο βαγόνι..πάντα φτάνω στον προορισμό μου..αλλά .. "αργοπορημένα"..

Και τελικά.. δεν φοβάμαι μην γεράσει το πρόσωπό μου..αλλά μη γεράσει η ψυχή μου..γιατί μόνο τότε εγώ θα πεθάνω !

Ένα αγαπημένο μου τραγούδι λέει χαρακτηριστικά :
" Όταν ήμουν παιδί είχα βρει εναν κήπο, για να κρύβομαι εκεί απ`την ζωή όταν λείπω.."

Εγώ δεν είμαι σίγουρη αν έλεπα απ`την ζωή..δεν ξέρω καν , αν η ίδια η ζωή με ήθελε μαζί της...Αυτό που σίγουρα όμως ξέρω
είναι οτι παιδί γεννήθηκα και παιδί θέλω να πεθάνω..!
Ενα παιδί με πλήρη αυτογνωσία της αθωότητάς του.. Ενα παιδί που τους αγαπάει όλους ... κι ας το καταστρέφουν ..!!

1 σχόλιο:

  1. -Έμεινα παιδί ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ......................Έμεινα ^παιδί^ΠΟΥ ΔΕ ΦΟΒΑΤΑΙ................Έμεινα -παιδί-ΤΡΕΛΑΜΕΝΟ ΓΙΑ ΖΩΗ.................Έμεινα ^παιδί^ΚΑΙ ~ΠΑΙΔΙ~και ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.