Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Σονέτο 10 - Σοφία Πιπέρου

Δε χωράει όλος ο κόσμος στα μάτια μου
Ούτε η καρδιά μου π' αγωνιά δε χωράει
Πόσο μάλλον ο κόσμος όλος σου
Όταν παλεύεις, όταν αγωνίζεσαι
Χωράς μες στην ψυχή μου


Τα νύχια σου ματώνουν από επιμονή τον πόλεμο
Τα πέλματά σου ισορροπούν απάνω στην ειρήνη
Και πόσο δε χωράει στα μάτια μου το θάρρος σου
Ο κόσμος σου πως δε χωράει


Τα μαλλιά σου βαμμένα πλεγμένα φύκια
Και πόσο δε χωρεί στα μάτια μου το πλέξιμο
Ο αγώνας των μαλλιών σου με τη θάλασσα
Ποτέ δεν είδα κόσμο να παλεύει έτσι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.